Betingelser for bestilling af privat selskab og arrangement:

Ved alle private selskaber og arrangementer indbetales der et reservations gebyr på 2500,- kr.
Senest 8 dage efter bestillingen er foretaget.
Dette beløb betales ikke tilbage ved annullering men fratrækkes den endelige faktura.

Senest 8 dage før arrangementet betales a konto 50% af det forventet beløb.
Vi modtager dankort, kontant, mobilPay eller bankoverførsel
Reg. 6686
Konto. 00 133 659 97

Alle arrangementer kan annulleres skriftligt senest 60 dage før afholdelsen.

50% af prisen inkl. moms  hvis annulleringen eller reduktionen sker mindre end 5 dage før arrangementets afholdelse.

Ved udeblivelse betales fuld pris inkl. moms for hele arrangementet.

Café MorMor har krav på at blive holdt skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles f.eks. musik, dekorationer, særlig indkøbte ydelser fra tredjemand og lignende.

Leje af lokaler

Lokaler lejes ikke ud uden vores mad, drikkevarer og servering
Leje af lokale 2500,- kr.
Inkl. i lokaleleje er, opsætning, borddækning, oprydning og rengøring.

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller ved at ringe på tlf 93 93 23 95  eller skrive til os på info@cafemormor.dk.
Har du ændringer til en fast menu eller ønsker du at sammensætte din egen menu kan du ringe eller skrive.

Jeg ønsker at reservere en dato?

Du kan altid ringe eller skrive til os og forhåndsreservere en dato. Når du har lavet en forhåndsreservation hos os ved du at du kan få maden. Du kan så senere vende tilbage med menu og antal kuverter. En forhåndsreservation er altid god på de store festedage og lignende.

Hvordan modtager jeg maden?

Alt det kolde kommer anrettet på emballage. Det varme leveres varmt i termoemballage, dog skal saucen altid varmes. Det varme kommer pakket i foliekasser og skal anrettes på egne fade/skåle.

Hvornår kan jeg senest bestille?

Du kan bestille op til 5 hverdage inden arrangementet, så fremt der er ledigt. I tilfælde af at du er sent ude anbefaler vi at du giver os et ring på tlf. 93 93 23 95 så ser vi om vi kan hjælpe dig alligevel

Service personale

Op til 20 personer, Jack & Anne er inkluderet
Over 20 personer – 1 xtra i fem timer af sats 160 per time
Over 40 personer – 1 xtra i otte timer og 1 xtra i fem timer af sats 160 per time
Over 60 personer – 1 xtra i otte timer og 2 xtra i fem timer af sats 160 per time
Over 80 personer – 1 xtra i otte timer og 3 xtra i fem timer af sats 160 per time

Bank oplysninger og cvr

CVR 39 77 14 03
SPARKASSEN KRONJYLLAND
REG. 6686
KONTO. 00 133 659 97

Jeg ønsker maden leveret?

Ring for mere info

Må vi selv medbring bryllupskage / dåbskage med

Ja, det må man godt.

Det koster 15,- kr. i “prop penge”  pr. kuvert.

Hvornår kan jeg senest ændre i min ordre?

Se betingelser ovenfor.

Festens varighed

Bryllup, konfirmation og fester med tre retters menu har en varighed på 7 timer.
Barnedåb, fester med buffet har en varighed på 5 timer.

Ønsker I at fortsætte udover festen varigheds timer skal I være velkommen.
Vær opmærksom på at der beregnes et tillæg på DKK 1.500,- pr. påbegyndt time.

Parkering

Der er gratis parkering bag om huset

Handicap

Caféen er handicaps venlig.
Vi har rampe til indgangstrappe.
Vores dørkarme måler på de smalleste steder 70 cm.
WC har bred dør og væg håndtag.

Hvor mange pladser har i til ?

Vi har plads fra 10 personer op til 80.
Alt afhængigt af bord opstilling.

Selskabsdrikkevarer priser

SELSKABSDRIKKEVARER PRISER BASERET PÅ BESTILLING AF BUFFET ELLER 3 RETTER MAD